Lost Guardian Hyper v1.21.gp

نسخه گسترش‌یافته بازی نهایی اکشن نقش‌آفرینی کلاسیک به نام Lost Guardian Hyper ارائه شد!

داستان‌های گوناگون دو شخصیت اصلی و هریک دارای خصوصیات مختلف می‌باشد که با پیشروی در بازی می‌توانید داستان پنهان را آشکار نمایید. هر شخصیت دارای سلاح‌ها، سپرها و حملات ترکیبی منحصربه‌فرد می‌باشد.

قهرمانان بیش از هزار نقشه را برای ماجراجویی و بدست آوردن حقیقت از طریق حل پازل‌های گوناگون و شکست دادن هیولاهای قدرتمند کاوش می‌نمایند. با انجام مأموریت‌های خط داستان به صحنه‌ها، موانع، کارکردها و گیم‌پلی هیجان‌انگیز بیشتر به تدریج دست خواهید یافت.

حرکات ترکیبی را می‌توان با استفاده از 150 نوع مهارت برای شکست دشمن ایجاد کنید. و دو شخصیت مختلف با قابلیت کیمیاگری می‌توانند با استفاده از احضارکننده خود در مواقع خطر به جلو حرکت کنند.

علاوه بر این، قادر خواهید بود با جمع‌آوری طلا در بازی‌های کوچک و کاشت آیتم‌های کم‌یاب میدان‌های نبرد از بازی بیش از پیش لذت ببرید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود