The Aberration Inside v1.1

The Aberration Inside یک بازی ماجراجویانه سه‌بعدی اشاره و کلیک به سبک فرار می‌باشد.
در این بازی باید اسرار کوهستان متروکه و چیزی که شما را به آنجا کشانده را کشف نمایید. یادداشت‌هایی که در گوشه و کنار پیدا می‌کنید به شما کمک خواهد کرد متوجه شوید چه اتفاقی در حال رخ دادن است. صحبت کردن با برخی از ساکنان نیز اطلاعاتی را درباره وضعیتتان به شما ارائه خواهد نمود.
همه آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید و برای کسب بهترین رکورد سعی کنید بازی را در کمترین زمان به پایان برسانید! هنگامی که ماوس شما در لبه‌های صفحه قرار دارد، با کلیک بر روی فلش‌ها، در صحنه حرکت کنید. در زمان‌های مشخصی می‌توانید با کلیک بر روی لبه سمت راست و چپ صفحه دوربین را بچرخانید. می‌توانید با کلیک بر روی لبه پایینی به مکان قبلی بازگردید. با کلیک بر روی درجه نظامی می‌توانید منابع را مشاهده کنید.
برای استفاده از آیتم‌های خود بر روی آنها کلیک کنید و سپس بر روی اشیاء موجود در صحنه کلیک کنید تا با آن‌ها تعامل داشته باشید. این بازی پیشرفت شما را در بازی ذخیره می‌کند، تا بتوانید از آنجایی که ترک کردید بازی را ادامه دهید. با کلیک بر روی Reset در قسمت بالا سمت راست در صفحه how-to-play می‌توانید بازی را ریست نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود