Preston Sterling v1.16 + data

Preston Sterling یک بازی ماجراجویانه است که شما را به دنیای اسطوره‌ها و افسانه‌های انگلیسی می‌برد.
در این بازی پازل‌های چالش‌برانگیز را حل کنید و از یک داستان هیجان‌انگیز با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و صحنه‌ها و مکان‌های خیره‌کننده لذت ببرید.
کنترل‌های لمسی بازی را به راحتی می‌توان یاد گرفت و درجه سختی بازی که به تدریج افزایش می‌یابد به بازیکن، حتی تازه‌کارها کمک می‌کند راحت‌تر ماجرا را متوجه شوند. همچنین ابزار راهنمای پویای بازی به شما کمک می‌کند بتوانید بدون از دست دادن لذت انجام کارهایی که با آنها مواجه می‌شوید، مراحل چالش‌برانگیز را حل نمایید.
پرستون استرلینگ یک ماجراجو، مسافر و شکارچی گنج است که معمولاً از چالش هراسی ندارد، اما مأموریت جدیدش به سرعت او را تا آخرین حد آزمایش می‌کند. آخرین وظیفه او این است که اسرارآمیزترین شیء را در اسطوره‌های انگلیس پیدا کند: Excalibur، شمشیر پادشاه آرتور افسانه‌ای.
در این بازی یک دنیای عاشقانه ساخته شده و پر از ماجراجویی همراه با جزئیات بالا را تجربه کنید. هر مکان در ماجراجویی پرستون جذابیت مخصوص به خود را دارد که به شما در تجربه بازی هیجان‌انگیز کمک می‌کند.

 

تغییرات نسخه 1.16 :

بهینه سازی های مختلف برای سازگاری بیشتر با اندروید 6

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود