Skyforce Unite! v1.5.9

در بازی استراتژیک Skyforce Unite! برای خود یک هواپیما بردارید و در آن‌سوی آبی وحشی پرواز کنید!

عازم مأموریت‌هایی برای اتحادیه شکارچیان شوید، دنیا را کاوش کنید و با هیولاها به نبرد بپردازید. تیم خود را از یاوران، مزدوران و کاراموزان ایجاد کنید، و به سوی اکتشاف روانه شوید!

اگر هنگام اکتشاف هیولایی ظاهر شد، یک کارت انتخاب کرده و حمله نمایید! از کارت بازیابی استفاده خواهید کرد؟ یا شاید کارت حمله؟ با تصحیح استراتژی خود  عاقلانه مبارزه کنید!

هیولاها از عناصر باد، آب، صاعقه یا زمین هستند، پس پیش از حمله به هر دشمن یک سلاح سازگار برگزینید.

البته مهارت‌های هریک از خلبانان نیز مهم است، شخصیت خود را با تمرینات گوناگون توسعه دهید، و مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرید که به شما هنگام کاوش در این سرزمین خطرناک کمک خواهند نمود.

در دنیای افسانه‌ای جدید، شما می‌توانید به دیگر بازیکنان ملحق شده و عازم اکتشافات شوید. هیولاهای قدرتمندی در آنجا هستند، پس احتمالاً به تنهایی شانسی نخواهید داشت. با کمک به یکدیگر پیشروی نمایید!

پس آیا خواهید توانست صلح را به سرزمین وحشی بیاورید؟

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود