Dark Tales: Buried Alive Full v1.4 + data

این یک مورد پلیسی عادی نیست! داستانی ترسناک از یک مرگ ناگهانی و جنایتی بی‌رحمانه! یک قربانی زنده‌به‌گور شد… اما هنوز هم دیر نیست! همه تلاش خود را انجام دهید تا یک زن جوان را از چنگال مرگ نجات دهید!

در بازی پازل ماجراجویانه Dark Tales: Buried Alive Full در نقش یک دستیار کاراگاه بازی کنید و به او کمک کنید این جنایت پیچیده را حل کند! اشیاء را پیدا کنید، مراقب شخصیت‌های اطراف باشید و به هر حرکت توجه کنید!

از صحنه‌های اشیاء پنهان گوناگون و پازل‌های چالش‌برانگیز در 25 مکان هیجان‌انگیز لذت ببرید. این بازی خوراکی برای مغز و جشنی برای چشم و گوش شماست!

این نسخه بازی دارای یک راهنمای استراتژیک مفید همراه با مجموعه‌ای خیره‌کننده از والپیپرها و طراحی‌ها، یک موسیقی زمینه شگفت‌انگیز، و البته یک فصل جایزه با مکان‌های بیشتر برای کاوش و اشیاء برای پیدا کردن می‌باشد!

پس منتظر چه هستید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود