Romancing SaGa 2 v1.01 + data

بازی Romancing SaGa 2 که ابتدا در سال 1993 تنها در ژاپن عرضه شد، حالا کاملاً بازسازی شده و برای اولین بار با ترجمه به زبان انگلیسی ارائه می‌گردد!

در این بازی هیچ دو بازیکنی داستان را مانند هم تجربه نخواهند کرد.

این بازی در ابتدا در خارج از ژاپن با نام افسانه فاینال فانتزی ارائه گردید و به خاطر سیستم نبرد پیچیده و در عین حال جذابش تحسین منتقدان را برانگیخته بود. این بازی گیم‌پلی عناوین دیگر در این مجموعه را با یک سیستم باز با سناریوی آزاد ترکیب می‌کند. بازیکن توالی امپراطوران را کنترل کرده و با هر اقدام خود تاریخ دنیا را رقم می‌زند.

ملت‌های بزرگ مانند امپراطوری وارنز که زمانی در دنیا آرامش تضمین‌شده داشتند در طوی قرن‌ها ثابت مانده و تحلیل رفتند و نیروهای شیطانی شروع به ظهور در مناطق دوردست نمودند.

به زودی صلح به جنگ تبدیل شده و مردم عادی شروع به صحبت درباره 7 قهرمان نمودند، افراد تاریخی که یک بار دنیا را نجات داده و مردم امیدوار بودند که آن‌ها این کار را دوباره انجام دهند.

در این بازی سیاه‌چال‌های جدید، کلاس‌های جدید، قابلیت ذخیره خودکار و رابط کاربری مخصوص گوشی‌های هوشمند اضافه گردیده است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود