Rabbids Heroes v1.0.0

در بازی کارتی تاکتیکی Rabbids Heroes وارد میدان دوئل‌های سرعتی شوید. سبک بازی خود را انتخاب نمایید. قهرمان خود را به سلاح‌های دیوانه‌وار و آیتم‌های گوناگون مجهز نمایید تا رقیبان خود را با ترکیب کارت‌ها در هم بشکنید.
یک قهرمان را انتخاب کنید و در مسابقات غیرقابل پیش‌بینی و حماسی نفر به نفر در مقابل بازیکنان واقعی شرکت نمایید.
به یک دنیای فانتزی که در آن شوالیه، جادوگر، نینجا، شکارچی و دانشمند در برابر یکدیگر دوئل می‌کنند هجوم بیاورید! سبک بازی خود را انتخاب کنید و به خاطر ماه به نبرد بپردازید!
بیش از 200 عدد از دیوانه‌وارترین کارت‌ها را بدست بیاورید، بسازید و جمع‌آوری کنید! دست خود را با استفاده از آن‌ها بسازید و تجهیزات قهرمان خود را سفارشی نمایید.
قهرمان خود را به میدان بیاورید و در یک صفحه تاکتیکی که مهارت‌های شما را به چالش می‌کشد، حرکات خود را در برابر بازیکنان واقعی به رخ دیگران بکشید.
به صورت تک‌نفره تمرین کنید، سطح قهرمان خود را افزایش دهید و حرکات ترکیبی را در برابر هوش مصنوعی بازی امتحان کنید تا قدرتمندترین استراتژی را کشف نمایید.
میزان پیشرفت شما بر روی هر دستگاه و پلتفرمی قابل دسترسی است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من وقتی می روم در بازی از من چند تل سوال می پرسد مثلا {مونا از کجا می آید } لطفاً بفرمایید چه کاری کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود