NOT A HERO v9.0 + data

در بازی سیاسی و سرگرم‌کننده NOT A HERO در مأموریت‌های گوناگون به تیراندازی بپردازید و در 25 مرحله پر از اکشن و طنز بریتانیایی دنیا را به رأی دادن برای ارباب خرگوشی ترغیب کنید.
در گیم‌پلی ترکیبی تیراندازی سرعتی و پوششی بازی، از نیروهای مناسب به صورت نامعقول استفاده نمایید. سیستم شهودی و سرعتی پوشش در بازی به شما امکان می‌دهد به سرعت پناه بگیرید، در برابر آتش دشمن جای خالی بدهید و با تکل و صدها گلوله با دشمن به مقابله بپردازید.
از میان 9 قهرمان مختلف که هریک دارای سبک گیم‌پلی اختصاصی خود می‌باشند انتخاب نمایید.
اهداف اولیه را به پایان رسانده و مأموریت‌های ثانویه را انجام دهید، اما مراقب رویدادهای میانی که ممکن است در یک چشم به هم زدن ورق را برگردانند نیز باشید. تیم‌های SWAT، سالمندان مسلح، هلیکوپترها، پانداها و سامورایی‌های انتحاری میان شما و پیروزی در انتخابات قرار گرفته‌اند.

توجه داشته باشید که برای انجام این بازی به دسته بازی نیاز دارید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود