D-Vasive Anti-Spy v4.0.100

جاسوسی برنامه‌ها از خودتان را متوقف کنید! زمانی که دوربین، میکروفون، بلوتوث، و وای‌فای فعال می‌شوند، برنامه D-Vasive Anti-Spy هشدار داده و به شما امکان می‌دهد سخت‌افزار خود را قفل کنید تا برنامه‌های مزاحم قادر به جاسوسی شما نباشند.
این اولین برنامه ضدجاسوسی است که کنترل کاملی را به شما می‌دهد! در این دوران، حریم خصوصی یک نگرانی بزرگ است، برنامه‌های مزاحم فراوانی وجود دارد که به طور پراکنده اطلاعات شخصی شما را جمع‌آوری کرده، مکان شما را ردیابی می‌کنند، مکالمات شما را ضبط می‌نمایند و حتی از دوربین دستگاه شما استفاده می‌کنند تا فعالیت‌های شما را ضبط نمایند.
هنگامی که یک برنامه می‌خواهد با استفاده از دوربین، میکروفون، بلوتوث یا ارتباط وای‌فای به جاسوسی بپردازد، این برنامه به شما هشدار می‌دهد، همچنین برنامه‌های نصب شده و در حال اجرا که دسترسی به ردیابی مکان شما را دارند را لیست می‌کند.

 

ویژگی‌ها :

ایمن‌سازی دوربین، میکروفن، بلوتوث و وای‌فای

تشخیص هوشمند فعالیت‌های مخرب

لیست کردن برنامه‌های نصب شده با قابلیت مکان‌یابی

نمایش هشدارها به صورت بلادرنگ

دارای چند حالت مختلف برای هشدار

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود