Mountain Dandelions PRO v1.15

دشت قاصدک‌ها در پس‌زمینه کوهستان و جنگل، جایی که گل‌ها و درختان در باد به نوسان در می‌آیند، Mountain Dandelions PRO مانند یک منظره واقعی به نظر می‌رسد!

روز آقتابی به غروب و گرگ و میش می‌رسد، پس از آن شب می‌آید و سپس جای خود را به سپیده‌دم می‌دهد. همه این اتفاق‌ها در اوقات واقعی روز رخ می‌دهند و با زمان محل شما مطابق می‌باشند!

در طول روز خورشید درخشان می‌درخشد، ابرها در آسمان غوطه‌ور می‌شوند و کرک‌ قاصدک‌ها در آسمان به پرواز در می‌آیند. در شب ماه و ستارگان بیرون می‌آیند. فازهای ماه با فازهای واقعی مطابقت داشته و به صورت خودکار تغییر می‌کنند! ستاره‌ها چشمک می‌زنند و کرم‌‌های شب‌تاب بر روی دشت می‌چرخند.

جابجایی در صفحات خانگی دستگاه، به شما یک افکت سه‌بعدی واقع‌گرایانه می‌دهد که در آن کرک قاصدک‌ها و دیگر اشیاء طبق فاصله خود در سرعت‌های متفاوت حرکت می‌کنند.

ویژگی‌های نسخه حرفه ای :

دو حالت زمانی اضافه، صبح و غروب

تغییر فاز ماه طبق زمان واقعی

تغییر زمان روز بر اساس مکان شما

تطابق زمان غروب و طلوع با زمان واقعی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود