بازی دوستان قرمز آیکون

Red Comrades

بازی دوستان قرمز
4.5 (6564) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل , ماجراجویانه

Red Comrades Save the Galaxy نسخه به‌روز رسانی شده یکی از بهترین بازی‌های کمیک ماجراجویانه روسی است که در سال 1998 منتشر شد و در سراسر کشور به محبوبیت واقعی دست پیدا کرد! بازی به‌روز رسانی شده فضای اصلی را حفظ کرده، اما حالا به طور کامل از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها پشتیبانی می‌نماید. علاوه بر آن، همه مکان‌ها به صورت دستی برای صفحه عریض بازطراحی گردیده‌اند و کنترل‌های آسان نیز اضافه شده است.

روسیه در میان جنگ‌های داخلی است. هم خط مقدم و هم رودخانه اورال روستا را به دو قسمت تقسیم می‌کنند. یک قسمت از روستا توسط ارتش شجاع کنترل می‌شود. باقی سفیدپوستان ترسو نیز در قسمت دیگر ساکن هستند.

در این بازی واسیلی ایوانویچ و دستیارش متوجه می‌شوند که پرچم قرمز به سرقت رفته و راهی جز دزدکی وارد شدن به قلمرو دشمن نمی‌یابند تا پرچم باارزش را بازیابی کنند.

 

ویژگی‌ها :

گرافیک بسیار سرسبز نقاشی‌شده با رزولوشن بالا

دارای دستاوردهای گوناگون

آغاز ماجراجویی‌های شخصیت‌های محبوب

داستانی نفس‌گیر

پازل‌های فراوان برای حل کردن

شوخی‌های خنده‌دار

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 1.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.3
  • اندازه : 0K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/06/23
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود