بازی نیروی دزدان دریایی با 60 قهرمان آیکون

Pirate Power

بازی نیروی دزدان دریایی با 60 قهرمان
4.3 (18490) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , رزمی , ماجراجویانه

در بازی نقش‌آفرینی Pirate Power ناوگان دریایی خود را توسعه دهید و جزیره خود را بسازید. دزدان دریایی را استخدام کنید، در نبردهای حماسی مبارزه کنید و به جستجوی طلا و گنج بپردازید! همین حالا ناوگان دزدان دریایی خود را به سوی نبرد هدایت کنید!

در قدرت دزدان دریایی تعدادی آدم بد وجود دارد. و برای شکست دادن آن‌ها، باید بسازید، سفارشی کنید و قایق‌های خود را نیرومندتر نمایید. به کمک همه قهرمانان خود و قدرت‌های آن‌ها، می‌توانید به دشمنان خود درسی بدهید.

در یک ماجراجویی دزد دریایی حماسی دنیای غنی و رنگارنگ قدرت دزدان دریایی را با گرافیک منحصربه‌فرد دوبعدی، قهرمانان و هیولاهای غول‌پیکر کاوش کنید.

بیش از 60 قهرمان و قدرت‌های فوق‌العاده آن‌ها به شما کمک خواهند کرد در نبرد با آدم بدها پیروز شوید.

بیش از 200 بخش از قایق را کاوش و جمع‌آوری کنید تا هزاران ترکیب مختلف را بسازید. سطح قهرمانان، سلاح‌ها، بادبان‌ها، بدنه قایق و ابزار را افزایش دهید تا به قدرتمندترین دزد دریایی در کل جهان تبدیل شوید.

در حالت چندنفره در برابر رقیبان واقعی به مبارزه بپردازید تا در میدان نبرد پیروز شوید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.2.120
  • اندازه : 83M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • لطفا اپدیتش کنید مردیم از انتظار

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود