Hold the Door, Throne Defense v1.0.3

در بازی Hold the Door, Throne Defense در نقش قهرمانی بازی کنید که از تاج و تخت محافظت کرده و درب را در برابر موجودات شیطانی، شوالیه‌های مرگ نگاه می‌دارد. سطح سپرهای خود را بالا ببرید تا به جنگجوی قدرتمند تبدیل شده و بی‌شمار دشمن را قلع و قم کنید. مهارت‌های خود را بهبود دهید و قدرت خود را ارتقاء دهید تا به شوالیه‌ای تبدیل شوید که از قلمرو محافظت می‌نماید.

New Game Plus بازی را ریست می‌کند به صورتی که سطح و خریدهای شما حفظ می‌شود. این ویژگی زمانی به درد می‌خورد که بخواهید بازی را دوباره انجام دهید تا دشمنان قدرتمند را شکست دهید و امتیاز تجربه کسب نمایید.

همچنان که با زامبی‌های شوالیه مرگ مبارزه می‌کنید باید جلوی آن‌ها را بگیرید و تا زمانی که روز تمام شد به مبارزه ادامه دهید. زمانی که شب به پایان رسید به هدف دست پیدا کرده و به مرحله بعد خواهید رفت.

می‌توانید سطح زندگی، آسیب، سلامتی، آسیب بحرانی و شانس حیاتی را ارتقاء دهید.

حملات شمشیر دارای حالت‌های مختلفی می‌باشند و با انجام حرکات زنجیره‌ای می‌توانید امتیاز اضافه کسب کنید.

از طریق افزایش امتیاز تجربه می‌توانید حملات ویژه را آزاد نمایید. حملات ویژه برای مبارزه با دشمن مفید بوده و دو برابر آسیب را وارد می‌کنند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود