بازی فاینال فانتزی VII آیکون

Final Fantasy VII

بازی فاینال فانتزی VII
4.2 (55569) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی , نقش آفرینی - RPG

بازی پرطرفدار FINAL FANTASY VII که بیش از 11 میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش رفته بود اکنون بر روی دستگاه‌های اندرویدی در دسترس می‌باشد! این اولین نسخه بازی فاینال فانتزی است که دارای تصاویر پس‌زمینه سه‌بعدی می‌باشد. مراحل نبرد برای اولین بار به صورت کاملاً سه‌بعدی ارائه می‌شوند تا حتی بیش از پیش احساس نبرد را منتقل کنند!

با استفاده از سیستم متریال فوق‌العاده که بی‌شمار ترکیب جادوها و توانایی‌ها را امکان‌پذیر می‌کند، شخصیت خود را به هر روشی که می‌خواهید سفارشی نمایید.

این بازی بر اساس نسخه رایانه‌ای طراحی گردیده و داستان آن تغییری نداشته است.

با استفاده از یک کنترل‌کننده مجازی ساده و راحت که طوری طراحی شده تا صحنه را نپوشاند به راحتی بازی کنید. می‌توانید از میان کنترل آنالوگ یا دیجیتال 4 جهته انتخاب نمایید. همچنین میزان شفافیت کنترل‌ها بر روی صفحه نمایش را نیز می‌توانید تنظیم نمایید.

 

تغییرات نسخه 1.0.29 :

رفع مشکل اجرای بازی در اندروید 7

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 1.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.29
  • اندازه : 0K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/01
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود