Mindfulness: The Art of Being v2.8

برنامه Mindfulness: The Art of Being درباره خارج شدن از ذهن و وارد شدن به زندگی است! این برنامه طراحی شده تا تمرکز را برای شما ساده کند…

آیا می‌دانستید تحقیقات علمی نشان می‌دهد که تمرین تمرکز می‌تواند بر بهبود خلق و خو، تمرکز بهتر، افزایش خلاقیت، کاهش استرس و حتی نحوه مدیریت احساسات ما اثری قوی داشته باشد؟

ممکن است چیزی بیش از آنکه انتظار دارید از این برنامه یاد بگیرید. چرا؟ زیرا هم روش‌های روانشناسی غربی و هم شیوه‌های تمرکز حواس شرقی را به شما ارائه می‌کند. افراد زیادی با این روش‌ها از استرس رهایی پیدا می‌کنند.

این برنامه همچنین دارای مجموعه کاملی از آهنگ‌های تمرکز برای شنیدن می‌باشد. این مدیتیشن‌ها برای همه مناسب هستند. خواه یک تازه‌کار باشید یا از پیش مدیتیشن را تجربه نموده باشید.

این برنامه توسط روبن لو، یک متخصص تمرکز و پزشک بالینی طراحی شده است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود