Optimizer – SMOptimizerPRO v1.1

Optimizer – SMOptimizerPRO یک برنامه اندروید است که دارای ویژگی‌های هیجان‌انگیزی می‌باشد تا عملکرد گوشی هوشمند اندرویدی شما را بهینه‌سازی کند.

ویژگی‌های پیشرفته مانند تغییر هوشمندانه وضعیت، حالت‌های سفارشی، برنامه‌ریزی هوشمند، پاکسازی خودکار کش، بهینه‌سازی وای‌فای و ویژگی‌های فراوان دیگر برای بهینه‌سازی عملکرد گوشی شما.

برنامه‌های شخص ثالث بر اساس بیشترین میزان مصرف پردازنده در بالا مرتب‌سازی می‌شوند. معمولاً برنامه‌هایی که بیشترین میزان استفاده از پردازنده را دارند به صورت قابل توجهی عملکرد دستگاه را کند می‌کنند. می‌توانید هر برنامه ناخواسته‌ای را حذف کنید.

حالت‌های برنامه به شما امکان می‌دهند ویژگی‌های موجود در گوشی خود را فعال و غیر فعال کنید تا به صورت موثری عملکرد گوشی خود را تحت کنترلتان داشته باشید.

بهینه‌سازی وای‌فای ویژگی انحصاری این برنامه است که امکان می‌دهد شبکه‌های وای‌فای پر استفاده را به خاطر سپرده و تنها زمانی که دستگاه در محدوده آن‌ها است فعال گردد. باتوجه به اینکه دیگر نیازی نیست همیشه شبکه‌های وای‌فای اسکن شوند، این برنامه کمک می‌کند عمر باتری گوشی شما بهبود یابد.

ویژگی حالت سفر، هنگام رومینگ دیتای موبایل را غیرفعال خواهد کرد. این ویژگی کمک می‌کند از خرج‌های غیر اضافه دیتا در حالت رومینگ جلوگیری شود. حالت سفر همیشه به صورت پیش‌فرض فعال بوده و می‌تواند غیر فعال گردد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود