نرم افزار بارکد خوان آیکون

QR & Barcode Scanner PRO

نرم افزار بارکد خوان
4.7 (26051) امتیاز در گوگل‌پلی
بارکد خوان , نرم افزار

QR & Barcode Scanner PRO سریع‌ترین برنامه اسکن بارکد برای اندروید است. این برنامه برای هر دستگاه اندرویدی ضروری می‌باشد.

استفاده از این برنامه بسیار آسان است؛ کافیست دوربین دستگاه خود را به سمت بارکد یا کد QR که می‌خواهید اسکن نمایید، بگیرید تا این برنامه به صورت خودکار اسکن را انجام دهد. نیازی به فشار هیج دکمه‌، عکس گرفتن یا تنظیم بزرگنمایی نیست.

این برنامه می‌تواند هر نوع بارکد شامل متن، آدرس اینترنتی، ISBN، محصول، مخاطب، تقویم، ایمیل، مکان، وای‌فای و بسیاری فرمت‌های دیگر را اسکن نماید. پس از اسکن و کدکشایی خودکار، گزینه‌های مختلفی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا اقدام دلخواه را انجام دهد.

در فروشگاه‌ها بارکد و QR را اسکن کرده و به صورت آنلاین قیمت‌ها را مقایسه نمایید تا در پول خود صرفه‌جویی کنید. این برنامه تنها برنامه اسکن بارکد و QR است که به آن نیاز دارید.

 

تغییرات نسخه 2.3.0 :

کاهش حجم برنامه

بهبود سرعت، قابلیت اطمینان، عملکرد و رفع  مشکلات برنامه

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.3.0
  • اندازه : 3M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/07/21
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • با سلام من این نرم افزار رو چند بار روی موبایلم نصب کردم ولی جواب نمی دهد دلیل چیست .موبایل من آندروید4 به بالاست
    لطفا”من رو راهنمائی کنید از طریق ایمیل

    • دوستان ما در قسمت بروز رسانی اندرویدها در حال بررسی هستند بزودی مشکل برطرف میشه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود