Puppet Show: Lost Town v1.3 + data

پس از کشف یک سیستم جدید غارها، کل شهر برای کاوش هیجان‌زده بود… تا اینکه سوزی کوچک توسط یک هیولای مکانیکی ربوده شد! برخاسته از تاریکی و ترسناک، این موجود ردپای خود را پاک کرده و امکان دنبال کردن آن وجود ندارد.

در بازی Puppet Show: Lost Town Free این هیولا را پیدا کرده و غارهای اسرارآمیزی که اسرار فراوانی را در خود پنهان کرده‌اند را بیابید.

انواع پازل‌های اسرارآمیز را حل نموده و از آیتم‌هایی که در صحنه‌های اشیاء پنهان یافت نموده‌اید استفاده کنید، در حالی که شهر معدنی را کاش کرده و به دنبال سوزی می‌گردید!

یک ورودی برای غار ایجاد کنید و سیستم ترسناک غارها را کاوش نمایید! تابوت‌ها را باز کنید، اسکلت‌ها را بررسی نمایید، ار دروازه‌های زنگ‌زده عبور نمایید و بسیاری دیگر!

سیستم جدید تطبیق سه‌تایی را در یک صحنه اشیاء پنهان تجربه کنید!

پازل‌ها و بازی‌های کوچک اضافه، صحنه‌های ترسناک اختصاصی، صحنه‌های جایزه، 17 اثر هنری منحصربه‌فرد و 4 موسیقی زمینه وهم‌آور در این بازی انتظار شما را می‌کشند!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود