Google Allo v27.0.326_RC03

با Google Allo آشنا شوید، یک برنامه پیام‌رسان هوشمند که به شما کمک می‌کند بیشتر بگوید و بیشتر انجام دهید. به وسیله استیکرها، نقاشی کردن و شکلک‌ها و متن‌های بزرگ خود را بهتر بیان کنید.

بدون نیاز به تایپ کردن حتی یک کلمه به پیام‌ها پاسخ دهید. ویژگی پاسخ هوشمندانه در طول زمان از شما یاد گرفته و به سبک شما به تصاویر و پیام‌ها پاسخ می‌دهد.

با نقاشی کردن بر روی تصاویر ارسالی خود یا اضافه کردن متن به آن‌ها خلاقیت خود را نشان دهید.

به وسیله استیکرهای عالی همه چیزهایی که در ذهنتان است را بگویید. استیکرهای این برنامه توسط هنرمندان مستقل و استودیوهایی از سراسر دنیا طراحی گردیده‌اند.

دیگر نیازی نیست برای رساندن مقصود خود حروف را به صورت بزرگ تایپ کنید. از طریق تغییر اندازه متن با یک کشیدن سریع می‌توانید گفته خود را بلندتر یا آهسته‌تر بگویید.

این برنامه به شما دستیار گوگل را ارائه می‌کند. رستوران‌های نزدیک را بیابید، ویدیوها را به اشتراک بگذارید و پاسخ بگیرید، همه این‌ها مستقیماً در گفتگوهایتان با دوستان شما.

در حالت ناشناس پیام‌ها را به صورت رمزنگاری سربه‌سر ارسال کنید، از اعلان‌های خصوصی استفاده کنید تا گفتگوهایتان را حفظ نمایید، و از طریق تاریخ اتقضاء مدت نگهداری پیام‌های خود را کنترل کنید.

 

تغییرات نسخه 27.0.326_RC03 :

رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

اکنون می توانید چت های خود را ذخیره کنید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود