Dead Reckoning: Case (Full) v1.0 + data

در بازی (Dead Reckoning: Case (Full شما فراخوانده شده‌اید تا یک قتل عجیب و غریب را در یکی از منحصربه‌فردترین مکان‌های قابل تصور حل نمایید، یک کارناوال جهانگرد. هیچ شاهدی هنوز پیش نیامده، و همه آشناییت خود با قربانی را کتمان می‌نمایند، اما آیا دارند چیزی را پنهان می‌کنند؟ این مردم مطمئناً می‌دانند چگونه باید راز را نگاه داشت، پس باید عمیقاً کاوش کنید تا بتوانید هر اطلاعاتی را از این جامعه نزدیک به هم بیرون بکشید.
آیا یک فریبکار در میان است؟ یک نفر باید درباره این جنایت هولناک دروغ گفته باشد، اما به نظر نمی‌رسد همکارتان بتواند قاتل را پیدا کند. گویا کار خود شماست تا مطمئن شوید گناهکار به دست عدالت سپرده می‌شود!
در صحنه‌های اشیاء پنهان جذاب و گوناگون همه سرنخ‌های پنهان را بیابید.
با حل پازل‌های ترسناک و بازی‌های کوچک عجیب و غریب پرونده را حل کنید. هزاران اشیاء پنهان را بیابید و ده‌ها بازی کوچک و پازل را انجام دهید!
در این نسخه بازی به همه جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه دسترسی دارید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود