بازی ماجراجویانه ماشین زمان آیکون

Infamous Machine

بازی ماجراجویانه ماشین زمان
4.7 (1347) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

Infamous Machine یک بازی ماجراجویانه خنده‌دار به سبک اشاره و کلیک است که در آن شما بدون داشتن حس مسئولیت در تاریخ حرکت می‌کنید تا به نوابغ افسانه‌ای کمک نمایید شاهکارهای خود را کامل کنند!

کلوین دستیار خوش‌نیت دکتر محقق ادوین اوپین است، یک فیزیکدان برجسته اما نخ‌نما که زمانی که ثمره کار تمام عمرش، یک ماشین زمان به شکل دوش، توسط جامعه علمی مورد تمسخر واقع می‌شود، کاملاً دیوانه می‌گردد. دکتر لوپین خود را به گذشته می‌فرستد تا جلوی کارهای مهم نوابغ بزرگ تاریخ را بگیرد، تا خودش بتواند آن‌ها را انجام دهد!

حالا تار و پود زمان در حال باز شدن است، و وظیفه کلوین و دستیار محققش لیز می‌باشد تا آن را تعمیر کنند. در سه فصل دیوانه‌وار و زیبا طراحی شده با اشاره و کلیک راه خود را پیش بگیرید تا بتوانید به بتهوون، اسحاق نیوتن و لئوناردو داوینچی کمک کنید به عظمت مقدر شده خود دست پیدا نمایند!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.4
  • اندازه : 94M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/05/02
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود