بازی تک تیراندازی حرفه ای آیکون

Sniper 3D Silent Assassin Fury

بازی تک تیراندازی حرفه ای
4.5 (123) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

Sniper 3D Silent Assassin Fury یکی از بهترین بازی‌های سبک تک‌تیراندازی برای اندروید است. این بازی دارای گرافیک سه‌بعدی شگفت‌انگیز می‌باشد. در نقش یک تک‌تیرانداز نخبه که در محیط خشن آکادمی ارتش در حال آموزش دیدن است بازی کنید. او یک سرباز جدید می‌باشد، اما به سرعت در هر مأموریت رشد خواهد کرد. اینکه به یک افسانه تبدیل شود یا خیر به شما بستگی دارد!
این بازی دارای داستانی عمیق می‌باشد. شما باید با انواع دشمن مواجه شوید. کلاس‌های شخصیت‌ها در بازی عبارتند از: مأمور دو جانبه، تروریست، بمب‌گذار، قاتل، مافیا، تک‌تیرانداز، مبارز، کونگ‌فوکار و… . همه قادر به انجام جنایت می‌باشند. باید از مغز خود استفاده کنید تا اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و هرچه سریعتر هدف را شناسایی کنید. سپس با تکنیک و دقت بالا سعی کنید هدشات انجام دهید.

 

ویژگی‌ها:

از سکه‌ها استفاده کنید تا سلاح‌های مدرن را در فروشگاه خریداری نمایید

سلاح‌های تک‌تیراندازی خود را ارتقاء دهید تا مأموریت را به بهترین نحو انجام دهید

مأموریت‌های تحت تعقیب را بازی کنید تا پول بدست بیاورید

هرکجا که هستید می‌توانید از این بازی به صورت آفلاین لذت ببرید

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 1.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.2
  • اندازه : 0K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/06/19
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود