Kaspersky Password Manager v8.5.0.287

برنامه Kaspersky Password Manager به صورت امن تمامی گذرواژه‌ها، آدرس‌ها و اطلاعات کارت‌های اعتباری شما را ذخیره کرده و آن‌ها را میان همه دستگاه‌های موبایل و رایانه‌های شما همگام می‌کند… تا شما تنها نیاز داشته باشید یک گذرواژه اصلی را به خاطر بسپارید.

می‌توانید در یک گاوصندوق امن همه اطلاعات حساس خود را ذخیره نمایید تا در مواقع نیاز به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

به این خاطر که از رایانه و موبایل برای وبگردی و خرید استفاده می‌کنید، این برنامه گذرواژه‌ها، آدرس‌ها و اطلاعات کارت‌های اعتباری شما را میان همه دستگاه‌های شما همگام می‌کند تا بتوانید از طریق رایانه، مک، گوشی و تبلت به آن‌ها دسترسی پیدا نمایید.

به خاطر سپردن گذرواژه‌های متفاوت برای همه سایت‌ها و حساب‌های کاربری که استفاده می‌کنید می‌تواند یک چالش باشد. با استفاده از این برنامه دیگر به کلیک بر روی لینک “کلمه عبور را فراموش کرده‌ام” ندارید. با ذخیره امن همه نام‌های کاربری و کلمات عبور، وارد شدن به سایت‌ها و حساب‌های مورد علاقه شما آسانتر خواهد بود.

ورود اطلاعات به صورت خودکار می‌تواند از اشتباهات جلوگیری کند. اگر می‌خواهید شماره یکی از کارت‌های اعتباری خود را بردارید کافیست آن را به وسیله دستگاه موبایل خود اسکن کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود