Pocket Animals GO v1.01

حیوانات وحشی از جنگل بیرون آمده و در شهر شما پرسه می‌زنند! برخی از آن‌ها مانند خرس‌ها و گرگ‌ها خطراتی جدی را ایجاد خواهند کرد. در نتیجه یک فاجعه که در آزمایشگاهی سری در جنگل توسط انسان به وجود آمده، حیوانات دارای اثر نامرئی شده‌اند، و پیدا کردن آن‌ها غیرممکن شده است.

امنیت شهر در دستان شما قرار دارد، در بازی Pocket Animals GO باید با استفاده از برنامه‌ای که می‌تواند حیوانات را آشکار کند، حیوانات فراری را بگیرید!

در این بازی شبیه‌ساز باید با استفاده از رادار و دوربین گوشی خود حیوانات وحشی را پیدا کرده و بگیرید. در خیابان‌های شهر، پارک‌ها و میادین، و حتی داخل ساختمان‌ها حرکت کنید. از توپ قرمز برای گرفتن حیوانات کشف شده استفاده کنید تا به گوشی شما بیایند. همه آن‌ها را در کلکسیون خود جمع‌آوری کنید.

این بازی از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کند، و نیاز دارد در اطراف حرکت کنید تا حیوانات را پیدا نمایید. در نزدیکی جاده‌ها و خیابان‌ها مراقب باشید و همیشه ایمنی را به خاطر داشته باشید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود