Lost Lands: HOG Premium v1.4.4 + data

یک ماجراجویی هیجان‌انگیز به سبک اشیاء پنهان که داستانی از الف‌های سابقاً بزرگ را بیان می‌کند که مجبور به بقا در یک جزیره متروکه گردیدند. Lost Lands: HOG Premium یک بازی رایگان است که توسط توسعه‌دهنگان بازی‌های فوق‌العاده‌ای همچون Lost Lands و New York Mysteries به شما ارائه می‌شود.
وقتی که قلمرو به ویرانه تبدیل می‌شود الف‌ها مجبور می‌شوند برای جستجوی خانه‌ای جدید به دریا بزنند. از قضا، یک طوفان کشتی آن‌ها را در هم شکسته و به سواحل یک جزیره متروکه می‌رساند. جزیره‌ای زیبا اما پر از خطر منتظر الف‌هاست. پس از مدتی زمانی که تصمیم به ترک آنجا می‌گیرند، متوجه می‌شوند که جزیره توسط یک طوفان جادو محاصره شده است. بازماندگان یک افسانه را از آخرین الف‌های باستانی به یاد می‌آورند که می‌تواند یک خواب هزار ساله را بیدار کرده و بر این مشکل غلبه نماید.

 

ویژگی‌ها :

بیش از 200 مأموریت هیجان‌انگیز

انواع صحنه‌های رنگارنگ به سبک اشیاء پنهان

پازل‌ها و بازی‌های کوچک متنوع

مجموعه‌ها و دستاوردهای متعدد

شخصیت‌های افسانه‌ای و موجودات خطرناک

ارائه به‌روز رسانی‌های مرتب

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود