Crash Fever v1.9.1.1

Crash Fever یک بازی پازل جذاب برای دستگاه‌های اندرویدی می‌باشد که تاکنون بیش از 7 میلیون نسخه در سراسر دنیا دانلود گردیده است! خود را برای بازی نهایی پازل جورچین آماده کنید، یک بازی نقش‌آفرینی زنده با پیچ و تاب فراوان! این بازی ساده و شهودی می‌باشد، بهترین بازی تطبیق کاشی‌ها را انجام دهید!

تنها کاری که باید انجام دهید لمس کردن است! این بازی دارای کنترل‌های لمسی ساده به سبک نقش‌آفرینی می‌باشد و گیم‌پلی هیجان‌انگیز شامل زنجیره‌های حماسی، مهارت‌های در هم شکستن و انیمیشن‌های فوق‌العاده را به شما ارائه می‌نماید.

این بازی دارای یک پس‌زمینه کاملاً سفید، عناصر گرد طراحی شد و انواع انیمیشن‌ها می‌باشد تا حس کنید در دنیایی دیگر غوطه‌ور شده‌اید. این دنیای مجازی حس خوب شما را تشدید می‌کند!

همراه با دوستان خود وارد شده و تا چهار بازیکن به صورت همکاری بازی نمایید. 4 بازیکن به معنی چهار برابر شدن سرگرمی بازی است و شما با یکدیگر کار می‌کنید تا تصمیم بگیرید کدامیک از پنل‌ها را در هم بشکنید و جه زمانی به حالت تب وارد شوید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود