The Christmas Journey GOLD v1.2

The Christmas Journey GOLD یک بازی زیبا برای دستگاه‌های اندرویدی است که دارای گرافیک طراحی شده با دست و موسیقی کریسمس اصلی می‌باشد تا شما را به حال و هوای تعطیلات زمستانی ببرد! یک بازی آسان برای همه که در عین حال برای بازیکنان حرفه‌ای می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

اسباب‌بازی‌های فوق‌العاده را جمع‌آوری نمایید! یک گروه شکارچی سکه را از آنها بسازید که بیشترین ارزش استراتژیک را برای شما دارد! البته می‌توانید فقط آن‌هایی که دوست دارید را جمع‌آوری نمایید. هر روز را بازی کنید و از تقویم کریسمس جوایز روزانه را بدست بیاورید.

ما عاشق بازی‌های اصلی با ظاهر خوب هستیم، و طرفداران جزئیات بالا. ما زمان زیادی را صرف نموده و تلاش زیادی را انجام می‌دهیم تا طراحی هریک از عناصر عالی انجام شود.

فراموش نکنید که حالت سایلنت را بر روی دستگاه خود غیرفعال نمایید! در این بازی آهنگ‌های کلاسیک کریسمس به موسیقی‌هایی بسیار مفرح تبدیل گشته‌اند! همه موسیقی‌ و جلوه‌های صوتی اصلی بوده و در استودیوی توسعه‌دهنده ضبط گردیده‌اند!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود