Fantastic Beasts: Cases v2.3.7915

در بازی ماجراجویانه Fantastic Beasts: Cases با شیرجه در دنیای جادوگری برای بررسی اتفاقات غیرقابل توضیح بر مهارت‌های جادویی خود مسلط شوید. در یک ماجراجویی جدید که از دنیای جادوگری جی‌کی‌رولینگ الهام گرفته است، از همه تجربه‌های جدید لذت ببرید و اشیاء پنهان را بیابید، با شاهدان مصاحبه نمایید، شواهد ماجرا را تجزیه و تحلیل کنید، و جادو نمایید تا موجودات جادویی را در وسط هر پرونده کشف کرده و محافظت نمایید.

سرنخ‌های برملا کردن اسرار دنیای جادوگری شما در جلوی دید شما آشکار شده‌اند. تنها شما مهارت و استعداد مورد نیاز برای پیدا کردن پاسخ را با شیرجه زدن در دنیای گریزان موجودات جادویی دارید.

وزارد جادو به شما اتکا کرده تا پرونده را حل کنید، زیرا شما یکی از درخشان‌ترین اعضای جدید گروه نظارت و کنترل موجودات جادویی هستید.

به جامعه جادویی ملحق شده و اسرار دنیای جادوگری خود را همراه هم کشف نمایید. نشان دهید وضعیت شما نسبت به همکارانتان چگونه است و به دوستان خود کمک کنید.

 

تغییرات نسخه 2.3.7915 :

رفع مشکلات بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود