بازی غلبه بر نیرو های تاریکی آیکون

Eternium

بازی غلبه بر نیرو های تاریکی
4.8 (1752293) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , نقش آفرینی - RPG

Eternium: Mage And Minions یک بازی ماجراجویانه برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که در آن با نیروهای تاریکی که در حال تهدید دنیای شما می‌باشند به مبارزه می‌پردازید. در این بازی اکشن سرعتی به سبک نقش‌آفرینی نبردهای تاکتیکی هیجان‌انگیز و شدید را تجربه نمایید.

زره براقی که شیطان بزرگ پوشیده را می‌خواهید؟ آن را شکست دهید تا مال شما شود. می‌خواهید یک اژدها را قطعه قطعه کنید؟ این بازی برای شما ساخته شده است. ساخت ابزار شگفت‌انگیز از کارهای مورد علاقه شماست؟ البته می‌توانید انجامش دهید. از پر کردن صفحه با اعداد تخریب بزرگ لذت می‌برید؟ چه کسی نمی‌برد؟

هر زمان که خواستید و هر اندازه که خواستید می‌توانید این بازی را انجام دهید. زیرا این بازی هیچ سیستم محدود‌کننده برای انرژی ندارد. یک بازی همانطوری که بازی‌ها قبلاً بودند.

پس از دانلود به‌روز رسانی این بازی قابلیت اجرا به صورت آفلاین را دارد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.5.42
  • اندازه : 138M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/20

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • یکم به برنامه خودتون هم برسید ، دانلودش خرابه ، هنگ میکنه ، نصب نمیشه ، برنامه گذاشتن و همه بلدن

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود