8-Bit Farm v1.0.8

این مزرعه کوچک شدیداً به یک مدیر جدید نیاز دارد، مدیری مانند شما! در بازی 8-Bit Farm با تعدادی دام شروع کنید، گل‌ها، میوه‌ها و سبزیجات را پرورش دهید، و به تدریج مزرعه خود را گسترش داده و تعداد کارکنان آن را افزایش دهید تا جایی که برای پذیرفتن توریست‌ها آماده گردید.

همچنان که جذابیت مزرعه‌تان افزایش پیدا می‌کند، قادر خواهید بود به مسابقات گوناگون وارد شوید. کلید پیروزی افزایش سطح محصولات و جایگذاری ماهرانه امکانات مزرعه است تا به صورت ترکیبی کار کنند. مزرعه‌ای که جایزه برده باشد مطمئناً بازدیدکنندگان بیشتری را نیز جذب خواهد نمود!

سرگرمی بیشتر در جشنواره‌ها انتظار شما را می‌کشد، جایی که می‌توانید مهارت‌های خود را در بازی‌های کوچک محک بزنید. جدا از بدست آوردن جوایز نقدی، همچنین می‌توانید برای کارکنانتان کلاه‌های جالب بدست بیاورید.

پایان هر سال زمان هیجان‌انگیزی است، وقتی که رتبه‌بندی ملی مزرعه‌ها اعلام می‌شود! خود را به چالش بکشید و رتبه خود را به بالاترین برسانید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود