A Boy and His Blob v1.0 + data

A Boy and His Blob (Unreleased) یک بازی کلاسیک از کنسول NES می‌باشد که اکنون پیروزمندانه به اندروید بازگشته است! بازسازی یک عنوان کلاسیک که در آن شما در نقش پسری بازی می‌کنید که به قطره خود جیلی‌بیلی می‌خوراند و مشاهده می‌کند قطره‌اش به اشیاء جالب و مفید تبدیل می‌شود تا با استفاده از آن‌ها پازل‌ها را حل نموده و از خطرات فرار کند.

با داشتن داستانی قوی و عاطفی، پازل‌های چالش‌برانگیز، و سبک گرافیکی تأثیرگذار خود، این بازی مطمئناً بار دیگر به یک عنوان کلاسیک تبدیل خواهد شد.

زمانی که سرزمین بلوبولونیا توسط یک امپراتور شرور تهدید می‌شود، قطره به زمین می‌آید تا به دنبال کمک بگردد. در عوض او یک پس جوان را می‌یابد. به قطره کمک کنید امپراتور شرور که در حال ارعاب سرزمین بلوبولونیا می‌باشد را عزل کرده و دوستی‌ای را با قطره ایجاد کنید که به اندازه یک عمر دوام خواهد داشت.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود