Mushroom Firefly Jungle LWP v1.0.1

Mushroom Firefly Jungle LWP یک والپیپر زنده رنگارنگ با محیط جنگلی است که به صفحه نمایش گوشی و تبلت اندرویدی شما جان بخشیده و آن را با رنگ‌های خیره‌کننده زنده پر می‌کند.
یک والپیپر زنده جنگل قارچ شگفت‌انگیز سه‌بعدی با افکت پارالاکس برای گوشی یا تبلت شما بر روی گوگل پلی! جنگل‌های کاملاً سه‌بعدی حس و حالی عالی را به شما داده و باعث آرامشتان در طول روز خواهند شد. پوشش گیاهی واقع‌گرایانه، مناظر رنگارنگ درختان، کرم‌های شب‌تاب در حال پرواز و نورپردازی شگفت‌اگیز، ظاهری بسیار واقع‌گرایانه را به این والپیپر پارالاکس می‌دهند.
افکت‌هایی که در این والپیپر گنجانده شده‌اند شامل افکت پارالاکس، قارچ‌های قرمز، سبز، آبی، سفید، کرم‌های شب‌تاب زرد، آبی، قرمز و رنگارنگ و گرد و غبار، اشعه‌های خورشید می‌باشند.
این برنامه را به عنوان والپیپر زنده دستگاه خود قرار داده و آن را زیباتر نمایید.
گرافیک سه‌بعدی این والپپیر از موتور یونیتی نیرو گرفته است.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود