Lazy Eye VR Ship v1.5 build 6

Lazy Eye VR Ship یک درمان پیشرفته برای بیماری تنبلی چشم را با استفاده از یک بازی واقعیت مجازی (VR) به شما ارائه می‌نماید. یک راه حل برای تنبلی چشم از طریق یک تکنیک که هر دو چشم را به کار کردن هماهنگ مجبور می‌کند. VR چیزی که در معرض چشم‌ها قرار دارد را کنترل کرده و به چشم تنبل کمک می‌کند تا با چشم قوی‌تر همکاری نماید.

جنبه مهم این بازی VR دوربین‌ها هستند که به همان فاصله چشمان از یکدیگر قرار گرفته‌اند و اساساً این فرایند به مغز می‌آموزد تا اشیاء را مانند دنیای واقعی ببیند. سپس این برنامه کنترل چیزی که در معرض چشم‌ها قرار می‌گیرد را بدست می‌گیرد تا چشم تنبل را تمرین بدهد.

تنبلی چشم نوعی اختلال بینایی است که در آن مغز تا اندازه‌ای ورودی یکی از چشم‌ها را نادیده می‌گیرد. این بازی اشیائی را ایجاد می‌کند که به صورت جزئی یا تنها برای چشم ضعیف‌تر نشان داده می‌شوند تا به مغز آموزش دهند این چشم را شناخته و بیشتر از آن بهره ببرد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود