ARK Survival Island Evolve 3d v1.19

در بازی ARK Survival Island Evolve 3d شما به عنون بازمانده باید جزیره‌ای وسیع و پر از دایناسور را کشف کنید. باید غذا پیدا کنید، منابع را جمع‌آوری نمایید، سلاح‌ها، لوازم و سپرها را بسازید. در کنار گرسنگی و تشنگی همچنین احساس تنهایی نیز خواهید داشت. تقریباً دیوانه خواهید شد. برای همین است که باید مراقب دایناسور خود باشید. هر دایناسوری را می‌توانید رام کنید. اما اول سعی کنید کوچکترها را رام کنید.

تحولات ناگهانی دنیایی که می‌شناختیم را تمام کرد. همه چیز تغییر کرده است. طبیعت تغییر کرده است. زمانی یک انسان بر طبیعت حکمرانی می‌کرد، اما طبیعت پیروز شد. تقریباً انسانی باقی نمانده. بقا به دلیلی برای وجود تبدیل شد. شما سعی کردید به جزایر دور دست شنا کنید، شایعه‌ها می‌گفتند که آنجا گرم است و پر از منابع و غذا. اما یک طوفان وحشی قایق را واژگون کرد و شما بر روی یک جزیره بیابانی بیدار شدید. آفتاب داغ و گیاهان سبز امیدی برای بقا به شما دادند. صندوقچه‌ای را بر روی ساحل پیدا کردید. ماجراجویی آغاز می‌شود!

در صحراها به کاوش بپردازید. یک جزیره وسیع با مکان‌های باز که برای ماجراجویی ساخته شده‌اند.

 

تغییرات نسخه 1.19 :

اضافه شدن 4 دایناسور جدید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من تا حیوون ها را میزنم میندازه بیرون مشکل چیه یا مثلا میخام درختا را با مشت بشکنم یا حیوون منا میزنه میپره بیرون

  • منم میرم داخل بازی میپره بیرون مشکلش چیه؟

  • سلام من باری رو نصب کردم ولی تا میرم توش میزنه بازی متوقف شد لطفا کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود