5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
احتمالا می‌پسندید 5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019

Face Blemishes Removal v1.5

Face Blemishes Removal یک ابزار ویرایش تصویر پیشرفته با ویژگی حذف لکه‌های صورت می‌باشد که می‌توانید از آن بر روی تمامی رنگ‌های پوست استفاده نمایید. این برنامه نه تنها حذف‌کننده لکه‌ها می‌باشد بلکه قرمزی چشم را از بین می‌برد و دندان را سفید می‌سازد. این برنامه حذف آثار زخم، جوش، خال و لکه‌های دیگر را از تصاویر شما ساده می‌سازد.

می‌توانید میزان روشنایی، کنتراست، شدت رنگ، گرمی و وضوح را با ابزار موجود در برنامه تنظیم کنید. با ابزار شهودی و تنظیمات آماده می‌توانید به سرعت اندازه تصویر را تغییر داده و آن را بچرخانید.

انواع متفاوت از بهترین افکت‌های تصویر در برنامه موجود است که طراحی شده تا به راحتی عکسبرداری روزمره را بهبود دهد. از میان سه تظیم آماده انتخاب کنید تا با یک لمس عکس‌های خود را بهبود دهید. ویژگی‌های فراوانی در این برنامه گنجانده شده است.

تصاویر عزیزانتان را تزئین کنید و تصاویر بامزه بسازید و آن را بر روی شبکه‌های اجتماعی شامل فیسبوک، توییتر یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید، و یا در گالری گوشی خود ذخیره نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود