بازی پلتفرمر انتقام استیکمن آیکون

Stickman Revenge 3 - Ninja Warrior - Shadow Fight

بازی پلتفرمر انتقام استیکمن
4.4 (81682) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

Stickman Revenge 3 یک بازی سبک نبرد آدم‌چوبی است که بازار بین‌المللی را سرنگون کرده است.

دنبال‌کنندگان این سری بازی‌ها احساس گیوتین و گرافیک فوق‌العاده نسخه قبلی را فراموش نکرده‌اند. این بازی با ظاهری جدید، شخصیت‌های جدید، مهارت‌های جدید و حیوانات دست‌آموز جدید بازگشته است. با ویژگی‌های بی‌سابقه خود را برای پاکسازی دشمن، هیولاهای بی‌رحم و موانع آنها آماده کنید.

در این نسخه از بازی گرافیک به سطح جدیدی ارتقاء داده شده است. کنتراست و رنگ‌های جذاب بازی باعث جذب شدن بازیکن می‌شوند. نقشه‌های بازی به طور مرتب در حال به‌روز رسانی می‌باشند.

این بازی دارای 3 قهرمان در 6 سبک مختلف می‌باشد که هریک دارای ویژگی‌های نبرد مخصوص به خود و سلاح‌های متفاوت می‌باشد که تجربه کاملاً جدیدی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهند.

با استفاده از حیوانات دست‌آموز می‌توانید جایزه و امتیاز خود را افزایش دهید.

سیستم مهارتی به شما امکان می‌دهد قدرت را افزایش داده و دشمنان خود را پاکسازی کنید.

این بازی دارای هیولاهای بی‌رحمی می‌باشد که دارای حملات و اشکال مختلف می‌باشند و برای شکست آنها به قدرت‌های فوق‌العاده نیاز خواهید داشت.

 

تغییرات نسخه 1.6.2 :

اضافه شدن جعبه کادو

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.6.2
  • اندازه : 30M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/12/26

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود