No Stick Shooter v1.0

No Stick Shooter یک تجربه جدید از بازی‌های سبک تیراندازی کلاسیک که همه ما می‌شناسیم و عاشقش هستیم را ارائه می‌کند. با بیش از 30 مرحله از زد و خورد بی‌توقف، انواع متنوع دشمنان، سلاح‌های استراتژیک، و یک طرح کنترل منحصربه‌فرد، این بازی پر است از سرگرمی انفجاری!
از سیارک‌های ساده تا مارهای موج‌دار و سلاح‌های غول‌پیکر، این بازی محدوده وسیعی از دشمنان را در برابر شما قرار می‌دهد که هریک از آن‌ها دارای رفتارهای مخصوص به خود می‌باشند.

نقاط قوت و ضعف سلاح‌های متعددی که در اختیار شما قرار دارد را کشف کنید، هریک از این سلاح‌ها با دقت طراحی گردیده‌اند تا در حد امکان به صورت انفجاری شما را راضی کنند!

بازیکنان باید با دقت میان دشمنان و سلاح‌ها تعادل برقرار کنند و مؤثرترین رویکرد را برای هر چالش انتخاب نمایند، تا به بالاترین امتیازها دست پیدا نمایند و بزرگترین انفجارها را ایجاد کنند.

در 30 مرحله چالش‌برانگیز با مبارزه پیشروی نمایید، که شامل 3 مبارزه با غول و اهداف اضافه برای دسترسی در طور مسیر می‌باشند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود