بازی کار گذاشتن دوربین به صورت مخفیانه آیکون

Beholder

بازی کار گذاشتن دوربین به صورت مخفیانه
4.7 (5101) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

در بازی Beholder به یک دنیای وحشتناک و سخت در آینده خوش آمدید.
یک حکومت تمامیت خواه تمامی جنبه‌های خصوصی و عمومی زندگی را کنترل می‌کند. قوانین سرکوبگر هستند. نظارت به طور کلی است. حریم خصوصی مرده است. شما مدیر منصوب دولتی یک ساختمان هستید. برنامه روزانه شما شامل ایجاد کردن محیطی آرام برای مستأجران آن است، که در رفت و آمد هستند.

البته، این ظاهر ماجراست که مأموریت واقعی شما را پنهان می‌کند…

دولت شما را گماشته تا بر مستأجران جاسوسی کنید! باید هنگامی که در آپارتمانشان نیستند، میکروفون کار بگذارید، متعلقاتشان را برای هر چیزی که ممکن است اقتدار دولت را تهدید کند جستجو کنید، و مشخصاتشان را برای مقامات بالا ارسال نمایید. همچنین باید هرکسی که مستعد نقض قوانین یا توطعه‌چینی برای فعالیت‌های خرابکارانه بر ضد دولت می‌باشد را برای مقامات گزارش نمایید.

این بازی درباره انتخاب‌ها می‌باشد، انتخاب‌ها هستند که مهم هستند! با اطلاعاتی که بدست می‌آورید چه می‌کنید؟ آیا فعالیت‌های مشکوک یک پدر را گزارش کرده و فرزندش را یتیم خواهید کرد؟ و یا اطلاعات را نگاه داشته و شانسی برای اصلاح شرایط به او می‌دهید؟ البته یک راه دیگر هم هست که می‌توانید از او باج بگیرید تا پولی که خانواده‌تان به شدت به آن نیاز دارد را بدست بیاورید.

 

تغییرات نسخه 2.4.0 :

رفع مشکلات جزیی بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.4.0
  • اندازه : 63M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/08

ویدیوی معرفی

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • نسخه مود شده ش کار نمیکنه

  • واقعا بازی عالی هست . پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود