Lifelog v4.0.A.0.8

Lifelog یک برنامه هوشمند ردگیری فعالیت برای دستگاه‌های اندرویدی است که چیزهایی که برای شما مهم است را پیگیری می‌نماید، از قبیل اینکه چه تعداد گام برداشته‌اید و چقدر خوابیده‌اید، با یا بدون یک دستبند هوشمند. می‌توانید اهداف شخصی را تنظیم کنید، پیشرفت خود را دنبال نمایید و بینشی درباره رفتار خود از طریق برنامه بدست بیاورید.
این برنامه به شما امکان می‌دهد برگردید و به روز خود نگاه کنید تا ببینید چقدر فعال بوده‌اید، کجا رفته‌اید و چگونه به آنجا رسیده‌اید. هر روز خود را با جزئیات گزارش‌نویسی کنید.
این برنامه از نرم‌افزار تجزیه و تحلیل استفاده می‌کند تا آمار را جمع‌آوری کند و به سازندگان برنامه کمک کرده و برنامه و سرویس‌ها را ارتقاء دهند. هیچ‌یک از این اطلاعات برای شناسایی شما استفاده نمی‌شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود