MOSAIC 3D Wallpapers v2.0.1

MOSAIC 3D Wallpapers کتابخانه‌ای شامل بیش از 110 والپیپر زنده برای دستگاه‌های اندرویدی است که مرتب به تعدادشان افزوده می‌شود! همه والپیپرها سه‌بعدی بوده و به صورت رایگان ارائه می‌شوند.

می‌توانید والپیپرها را برای ایجاد لیستی تصادفی در بازه زمانی انتخابی تعیین نمایید.

اگر گوشی خود را تکان دهید، والپیپر جابجا میشود. از حسگرهای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج استفاده می‌شود تا دوربین حرکت کند. برخی از والپیپرها دارای اندازه پانورامایی بوده و می‌توانید آن‌ها را در صفحه به چپ و راست جابجا کنید.

این والپیپرها با گوشی‌ها و تبلت‌ها سازگار هستند. تصاویر پانورامایی بر روی تبلت‌ها عالی به نظر می‌رسند. در حالت افقی می‌توانید والپیپرها به بالا و پایین و در حالت عمودی به چپ و راست حرکت دهید.

برای استفاده از این والپیپرها در صفحه خانگی دکمه منو را فشار دهید و به قسمت والپیپرها بروید، سپس در بخش والپیپرهای زنده MOSAIC 2.5D را انتخاب نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود