Boxing KO-Fighting Warrior v1.2.6.103

Boxing KO-Fighting Warrior محبوب‌ترین بازی اکشن مبارزه‌ای سال 2016 می‌باشد! فوق‌العاده‌ترین بازی کونگ‌فو با نبرد کلاسیک بازگشته است. یک شبیه‌ساز ماجراجویانه اکشن را تجربه کنید! دستکش‌های خود را بپوشید و در میدان نبرد قدم بگذارید زیرا زمان نبرد بزرگ شب فرا رسیده است!

جنگجویان برای یک نمایش بزرگ آماده‌اند! آیا می‌توانید این نبرد حماسی را پیروز شوید؟ حالا متوجه شوید! اجازه ندهید قوانین زیرزمینی گانگستری بر خیابان‌ها تسلط پیدا کند. از این بازی اعتیادآور و سرگرم‌کننده در برابر رئیس مافیای زیرزمینی لذت ببرید!

سبک‌های نبرد هنرهای رزمی شامل بوکس، کاراته، تکواندو، سومو، موی تای و بسیاری دیگر را با لمس یک دکمه اجرا کنید. پیروزی در نوک انگشتانتان قرار دارد! پس این بازی را انجام دهید و انواع تکنیک‌های نبرد را تمرین کنید. سرعت کلید پیروزی در مبارزات تن به تن می‌باشد. بازی را انجام دهید و یاد بگیرید چگونه باید نبرد غیرمسلح را انجام داد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود