بازی ماجراجویی در جنگل به سبک پلتفرمر آیکون

Jungle Adventures

بازی ماجراجویی در جنگل به سبک پلتفرمر
4.2 (123039) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

Jungle Adventures یک بازی کلاسیک با زاویه دید کناری برای اندروید است که خاطرات بازی‌های قدیمی با ماجراهای فراوان را برای شما زنده می‌کند. دنیای این بازی شامل مراحل به خوبی طراحی شده، دشمنان گوناگون، غول‌ها، گیم‌پلی ساده، گرافیک زیبا و موسیقی و صداهای آرامش‌بخش می‌باشد.

یک روز زیبا و آفتابی ادو و نامزدش در حال خوردن سیب با همدیگر و لذت بردن از زندگی بودند که ناگهان هیولای شیر شرور از اعماق جنگل ظاهر شد و نامزد ادو را با خودش برد. ادو عازم ماجراویی برای نجات نامزدش می‌باشد تا با شکست دادن شیر درسی هم به او بدهد.

ادو برای نجات نامزدش به کمک شما نیاز دارد. در اعماق جنگل بدوید و بپرید، همه دشمنان را در مسیر خود پاکسازی کنید و همه غول‌ها را شکست دهید. این بازی حس بازی‌های کلاسیک را به شما ارائه می‌کند.

 

ویژگی‌ها :

گیم‌پلی کلاسیک

گرافیک ساده و در عین حال زیبا

کنترل‌های آسان و شهودی

قابلیت پرش دوبل

بیش از 80 مرحله منحصربه‌فرد

نبردهای فراوان با غول‌ها

مناسب برای تمامی سنین

 

تغییرات نسخه 33.20.4.8 :

رفع مشکلات بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 33.20.4.8
  • اندازه : 20M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/07

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود