Zombie Watch – Zombie Survival v1.3.06

Zombie Watch – Zombie Survival یک بازی بقاء در میان زامبی‌ها می‌باشد که توسط یک توسعه‌دهنده مستقل ارائه گردیده است. این بازی دارای ویژگی‌هایی شامل گرافیک سه‌بعدی، امکان ساخت و ساز، ساختمان‌سازی، بقاء، کاوش و حالت چندنفره محلی می‌باشد.
پایگاه خود را در اطراف عتیقه‌جات بسازید و از آن در برابر زامبی‌هایی که در همه جا به صورت موج به موج به شما حمله خواهند کرد، و می‌خواهند پایگاه شما را نابود کنند دفاع نمایید. غذا جمع‌آوری کنید، دشمنان را نابود نمایید و به قهرمان بقاء تبدیل شوید.
درختان را قطع کنید، سنگ‌ها را از معدن استخراج نمایید. آیتم‌های گوناگون را بسازید و بهترین دفاع را برای پایگاه خود ایجاد نمایید. یک تختخواب بسازید تا بتوانید در آنجا پیشرفت خود را ذخیره کنید. باغ خود را پرورش دهید و یک خانه مستقل داشته باشید. دنیاهای اطراف را کاوش کنید تا منابع جدید را جمع‌آوری نمایید. در جزیره ماهیگیری کنید، معجون درست کنید تا قدرت ویژه بدست بیاورید و با استفاده از باند سریع‌تر زخم‌هایتان ترمیم شود. زمانی که یک زامبی را می‌کشید، او آیتم‌هایی را می‌اندازد که برای بقاء شما مفید خواهند بود. حتی می‌توانید یک مارمولک خانگی را احضار کنید تا شما را دنبال کند. همه آیتم‌های شما در فهرست دارایی‌هایتان در دسترس می‌باشند. از تلاش برای سلطه بر دنیای آلوده به زامبی لذت ببرید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود