Trak N Tell v4.2.118

Trak N Tell برنامه موبایل سایتی با همین نام است که با استفاده از آن می‌توانید همه وسایل نقلیه خود که دارای دستگاه تلماتیک این شرکت هستند را ردیابی نمایید. می‌توانید مکان تمامی ناوگان خود را بر روی نقشه مشاهده نمایید. در صورت سرقت، می‌توانید از ویژگی ناوبری داخلی استفاده کنید تا به سمت وسیله نقلیه‌تان هدایت شوید.

ویژگی‌های این برنامه به شما اعلان‌های ترافیکی بی‌درنگ را همزمان با حرکت شما می‌دهد. می‌توانید از این اعلان‌های ترافیکی استفاده کنید تا مسیر خود را دوباره برنامه‌ریزی نمایید.

از آیکان رادار استفاده کنید تا اتومبیل خود را در یک پارکینگ پیدا نمایید. زمانی که به اتومبیل خود نزدیک می‌شوید، چراغ‌های اتومبیل‌تان چشمک می‌زنند و بوق نیز به صدا در می‌آید تا به شما در پیدا کردن اتوموبیل کمک نمایند. این ویژگی زمانی که ورودی بی‌سیم شما هنوز خارج از محدوده سیگنال است کار می‌کند. شما به یک دستگاه سازگار نیاز دارید تا بتوانید از این ویژگی استفاده نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود