Doc Goes McMobile v1.0 + data

بازی Appisodes: Doc Goes McMobile پر است از موسیقی، ویدیو و بازی‌های متنوع که کودکان پیش‌دبستانی با شخصیت مورد علاقه خود از برنامه تلویزیونی با همین نام آن را تجربه می‌نمایند. کودکان صفحه نمایش دستگاه را لمس می‌کنند، انگشت خود را بر روی آن می‌کشند، دستگاه را کج می‌کننده و تکان می‌‌دهند و صحبت می‌نمایند تا یک اپیزود تعاملی و فراگیر را تجربه کنند.
زمان آن رسیده تا با دکتر مک‌استافینز همراه شوید! شما به ساخت وسیله نقلیه دکتر کمک خواهید کرد، سپس در کنار دکتر یک پری سقوط کرده را درمان می‌نمایید. وسیله نقلیه دکتر را بسازید و در بازگشت به زمین بازی مسابقه دهید! به نورتون کمک کنید در گام‌هایش کمی فنر جای بگذارد! به دکتر کمک کنید مشکل فریدا را شناسایی کرده و به او کمک کند دوباره بتواند پرواز نماید.

 

ویژگی‌ها :

اپیزود کامل و تعاملی از برنامه تلویزیونی با همین نام را تجربه کنید

بیش از 20 فعالیت تعاملی را در کنار دکتر انجام دهید

در دسترس برای انواع گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود