Anime Live Wallpaper v2.1

Anime Live Wallpaper والپیپرهای حماسی را برای گوشی‌های اندرویدی شما ارائه می‌کند! زمان آن رسیده تا ظاهر دستگاه اندرویدی خود را دوباره جذاب کنید! خود را برای سفارشی‌سازی صفحه نمایش با تصاویر پس‌زمینه انیمه آماده نمایید.
این برنامه شامل والپیپرهای شگفت‌انگیز برای طرفداران انیمه می‌باشد! انگشت خود را فشار دهید و نگاه دارید تا جریان قدرت را مشاهده نمایید! این برنامه شامل والپیپرهایی از توپ اژدها، ناروتو و غیره می‌باشد.
تم توپ اژدها طراحی شده تا تنها در چند گام ظاهر گوشی خود را شیک کنید و دوستان خود را شگفت‌زده نمایید.
از میان گزینه‌هایی که برنامه به شما ارائه می‌کند انتخاب کنید و دکمه ذخیره را فشار دهید، والپیپر دلخواه خود را به عنوان قفل صفحه تنظیم نمایید، انگشت خود را بر روی صفحه نگاه دارید و جریان قدرت را مشاهده کنید.
توجه داشته باشید که برای استفاده از والپیپر زنده باید حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری را غیرفعال نمایید. همه والپیپرهای این مجموعه توسط هنرمند اختصاصی AL3X796 طراحی گردیده‌اند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود