Swipeup Utility v2.1.3

Swipeup Utility یک ابزار کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد عملکرد دستیار گوشی خود را سفارشی‌سازی نمایید. این برنامه دسترسی بسیار سریعی را به جستجوی صوتی، دوربین، ماشین حساب و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می دهد.
می‌توانید انتخاب کنید هیچ کاری انجام ندهد! هدف اصلی این برنامه این بوده تا ژست لمسی مزاحم را حذف کند، پس اگر انتخاب کنید که کاری انجام ندهد، ژست کشیدنی پیش‌فرض گوشی کاری انجام نخواهد داد!
می‌توانید یک برنامه را به ژست لمسی اختصاص دهید. به جای گوگل بینگ را اجرا کنید. و موسیقی یا پیام‌ها را اجرا نمایید.
این برنامه می‌تواند اقدامات کاربردی را انجام دهد: برنامه‌های اخیر یا جستجوی صوتی را باز کند، دکمه خانه را فشار دهد و یا دوربین را اجرا نماید.
می‌توانید میانبرهای استانداردی که بر روی یک لانچر یافت می‌شود را اجرا کنید. با نقشه گوگل به سوی خانه بروید، ترجمه گوگل را باز کنید تا گوش دهد، و یا از طریق میانبر به یکی از مخاطبین خود دسترسی سریع داشته باشید.

 

ویژگی ها :

باز کردن آخرین برنامه استفاده شده

قفل کردن صفحه نمایش

روشن کردن چراغ قوه

باز کردن بخش اعلان‌ها و تنظیمات سریع

فعال/غیرفعال کردن وای‌فای و بلوتوث

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود