Project Charon: Space Fighter VR v1.0

Project Charon: Space Fighter VR یک بازی اکشن برای اندروید است. در این بازی شما در کابین خلبانی جنگنده فضایی EX-23 در بهترین بازی واقعیت مجازی سبک تیراندازی فضایی که برای دستگاه‌های موبایل ارائه گردیده وارد می‌شوید.
مأموریت‌های هیجان‌انگیز و گوناگون را در برابر پهپادها، جنگنده‌های دشمن، بمب‌افکن‌ها، کشتی‌های غول‌پیکر و نابودگران انجام دهید. برای شکست قدرتمندترین دشمنان، شما باید کشتی خود را ارتقاء دهید تا جایی که به ماشین کشتار نهایی تبدیل شود. همراه با CAIA، هوش مصنوعی دستیار خود، حقیقت پشت پرده آزمایشات انجام شده توسط شرکت OrCorp را کشف کرده و متحدان را گردآوری کنید تا با دشمن بی‌رحم مقابله نمایید.
این بازی با هدست واقعیت مجازی گوگل کاردبورد سازگار بوده و به شما امکان می‌دهد نبردهای فضایی را در یک بُعد کاملاً جدید تجربه نمایید.

 

ویژگی‌ها :

یک بازی واقعیت مجازی که تاکنون نظیر آن را بر روی موبایل ندیده‌اید

گرافیک شگفت‌انگیز و واقع‌گرایانه که شما را مستقیماً به میانه نبردهای فضایی می‌برد

طراحی شده تا یک تجربه واقعیت مجازی جذاب و واقع‌گرایانه را به شما ارائه دهد

طرح سرگرم‌کننده و دیالوگ‌های کاملاً صداگذاری شده

پشتیبانی از انواع دسته‌های بازی بلوتوثی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • باسلام خدمت شما واقعن سایت تون عالیه اما چرا درج نمیکنید این بازیها آنلاین هستند ویا آفلاین تا طرف مقابل آگاهی بیشتر داشته باشد لطفن رسیدگی کنید با تشکر از عوامل سایت خوبتان.ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود