The Secret Order 6: Bloodline v1.0 + data

The Secret Order 6: Bloodline یک بازی ماجراجویانه به سبک اشیاء پنهان است که از سازندگان بازی‌های ENIGMATIS و GRIM LEGENDS به شما ارائه می‌شود. داستانی هیجان‌انگیز که در یک جنگل اسرارآمیز اتفاق می‌افتد! از آغاز زمان، بشریت به دنبال پاناسیوم بوده است، یک داروی اعجازآور که می‌تواند هر بیماری شناخته شده را درمان کرده و حتی بر مرگ نیز غلبه نماید.
سارا پنینگتون با دعوتی از سوی مادر خود که میکرو بیولوژیست می‌باشد، به یک مرکز تحقیقاتی در قلب امریکای جنوبی می‌رود، و فوراً به درون گردبادی از ماجراهای خطرناک کشیده می‌شود. در این بازی می‌توانید 30 مکان شگفت‌انگیز را کاوش نمایید.
40 پازل همراه با صحنه‌های اشیاء پنهان! مادر سارا توسط یک دشمن قدیمی به نام قبیله اژدها ربوده می‌شود، که آزمایشات سری را در جنگل انجام داده و برای بدست آوردن گیاه سری که بر مرگ و زندگی کنترل دارد، از انجام هیچ کاری دریغ نمی‌کند. آیا سارا خواهد توانست مادر خود را نجات داده و گیاه اسرارآمیز را پیدا کند؟

 

ویژگی‌ها :

39 مکان فوق‌العاده!

داستان هیجان‌انگیز در یک جنگل اسرارآمیز!

40 پازل پیچیده به همراه صحنه‌های اشیاء پنهان!

بازی‌های کوتاه آزمایشگاهی فوق‌العاده!

آزمایشات مرگبار قبیله اژدها را متوقف کنید!

گیم‌پلی رده‌بالا و فراگیر، بهینه‌سازی شده برای گوشی‌ها و تبلت‌ها!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود