نرم افزار برنامه ریزی برای کار ها آیکون

Microsoft To Do: List, Task & Reminder

نرم افزار برنامه ریزی برای کار ها
4.5 (46662) امتیاز در گوگل‌پلی
لیست وظایف , نرم افزار

Microsoft To Do: List, Task & Reminder یک برنامه ساده و هوشمند مدیریت لیست کارها است که برنامه‌ریزی روزانه شما را آسان می‌سازد. خواه برای کار، مدرسه و یا خانه باشد، این برنامه به شما کمک می‌کند بهره‌وری خود را افزایش داده و سطح استرس خود را کاهش دهید. این برنامه فناوری هوشمند را با طراحی زیبا ترکیب می‌کند تا شما را قادر سازد یک جریان کاری روزانه ساده را ایجاد کنید. با پیشنهادات هوشمندانه برنامه، روز خود را ساماندهی کرده و مهم‌ترین وظایف و کارهای روزانه خود را انجام دهید. این برنامه با گوشی و رایانه شما همگام می‌شود تا بتوانید از مدرسه، اداره و فروشگاه یا حتی در حال سفر به دور دنیا به لیست کارهای خود دسترسی داشته باشید.
می‌توانید به سرعت کارهای خود را اضافه، سازماندهی و برنامه‌ریزی نمایید و برای کارهای مهمی که نباید فراموش کنید، یادآور تنظیم نمایید. اگر کارهایی دارید که باید به صورت روزانه، هفتگی و یا سالانه انجام دهید، می‌توانید تاریخ‌های تکرار شونده را تعیین کنید تا هر بار به شما یادآوری نماید.
همچنین می‌توانید از این برنامه به عنوان یک برنامه یادداشت‌برداری استفاده کنید و به هرکدام از وظایف اطلاعاتی از آدرس و جزئیات گرفته تا کتابی که می‌خواهید بخوانید یا وب‌سایت کافه مورد علاقه‌تان را اضافه نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.45.194
  • اندازه : 18M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/07
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود